Cerita Lucah » Cerpen Lucah » Cerita Sex Melayu -

advertisement

Kak esah manis

Rabu, Mac 29th, 2023 - Cerita Sex

Kak Esah kecil molek, tidak tinggi orangnya. Dalam 5′ sahaja. Namun memiliki tubuh yang mantap dan kental. Dua buah payudara yang sederhana...

Cerita lucah melayu: part 1

Rabu, Mac 29th, 2023 - Cerita Sex

Wanita berusia 42 tahun itu mengalihkan pandangannya ke luar cermin pintu di dalam tren itu. Enam bulan telah berlalu semenjak Hamid dihantar...

Bontot akak sakit

Isnin, Mac 20th, 2023 - Cerita Sex

Aku dalam perjalan balik dari utara negeri, sampai di daerah X aku melalui kawasan kedai dan pasaraya. Sedang aku memandu aku ternampak...

Namaku raznizan tetapi keluargaku memanggilku dengan panggilan adik

Isnin, Mac 20th, 2023 - Cerita Sex

Namaku Raznizan tetapi keluargaku memanggilku dengan panggilan adik, aku berumur 17 tahun dan aku adalah anak bongsu daripada 2 beradik. Kakakku berumur...

Skandal isteriku

Isnin, Mac 20th, 2023 - Cerita Sex

Aku bertugas sebagai akauntan disebuah syarikat di KL manakala isteriku seorang guru sekolah menengah. Aku menikah dengannya atas kehendak orang tua kami...

Aku ni masa duk mrsm form 5 ni suka ponteng kelas

Isnin, Mac 20th, 2023 - Cerita Sex

Aku ni masa duk MRSM form 5 ni suka ponteng kelas. Mana tak nye, hampir setiap malam stay up tengok p*rn sampai...

“kidnap,sell,tour,fuck,cum equal more ????”

Isnin, Mac 20th, 2023 - Cerita Sex

featuring:qistina Sejak semenjak Ni ramai yg keluar rumah Ada yg jalan2 pergi mall Ada yg pergi jogging, kini kes culik semakin active...

Hi, nama aku shah,aku berumur 19 thn

Ahad, Mac 12th, 2023 - Cerita Sex

Hi, nama aku shah,aku berumur 19 thn….aku nak cerite kat korang pasal pengalaman aku konkek ngan budak setahun lebih muda dari aku……kisah...

Dahaga kasih

Ahad, Mac 12th, 2023 - Cerita Sex

Aku terbaca tentang ruangan ini semasa aku masih di luar negara. Malah sekarang pun aku masih disini dan menanti untuk pulang beberapa...

Bayangkan, kau ceraikan bini kau sebab dia tak cukup pendidikan agama dan tak serasi dengan kau

Ahad, Mac 12th, 2023 - Cerita Sex

Bayangkan, kau ceraikan bini kau sebab dia tak cukup pendidikan agama dan tak serasi dengan kau.Kehidupan impian kau dah tak menjadi kenyataan....

Cerita Lucah Melayu